woensdag 30 april 2014

30 april ; kort berichtje

Even een kort berichtje. Mijn baasjes zijn zo druk geweest (met mij natuurlijk) en al die aandacht vind ik geweldig, mijn buikje was wat vervelend maar met de pilletjes van de dierenarts gaat het stukken beter. Er komt gauw weer een nieuw verslagje met foto's van mij. Want ze maken graag foto's van mij, ze vinden mij zo leuk en lief. En ik de baasjes ook want zij houden erg veel van me.
Vanavond was mijn 2e les op school! Heel vermoeiend hoor. En ik heb gehoord dat ik nog meer beloninkjes ga krijgen want ik heb iets nieuws bedacht: overal stil staan, soms te gaan zitten en net doen alsof ik doof ben. Ik zet dan geen stap meer. Dat is erg leuk want dan kijk ik ze aan en zie ik dat mijn baasjes niet goed wat ze moeten doen. Zo duurt de wandeling wel 2x zo lang. Nu gaan ze mij met hapjes afleiden was het advies op school haha Dat wil ik wel!!
Eerst gaan we maar eens lekker uitrusten en slapen en dromen van lekkere snackjes, tot gauw, woeff!