maandag 21 april 2014

20 april ; de eerste keer naar het strand

Voor het eerst naar het strand, mij werd verteld dat ik dat heel leuk zou gaan vinden!
Omdat ik als pup van 6 maanden nog niet zo lang mag lopen, ongeveer een half uurtje, was het wel een onderneming. Want het is ongeveer 35 minuten heen en 35 minuten terug.
Voor de auto hadden mijn baasjes iets verzonnen: een lekker botje van runderhuid!
Bij wagenziekte zou ik geen trek hebben in eten maar ik ben niet wagenziek.
Met het botje was ik zo afgeleid, dat ik heerlijk kauwend op de achterbank naast één van mijn baasjes niets gemerkt heb van de autorit! Ik heb een eigen gordelriempje dat aan mijn tuigje is vastgemaakt.



De zee heb ik niet gezien, dat was te ver voor nu, dat komt een ander keertje. Maar ik heb ontdekt wat duinen zijn, dat is zóoo heerlijk, ik heb als een paardje in het rond gesprongen en heel hard gerend!
Ook een héél leuk hondenvriendje ontmoet die even oud was als ik en daar heb ik mee gespeeld Woeff!