zondag 11 mei 2014

11 mei ; Gastmama Nina


Vandaag is het moederdag in Nederland. Ik heb meerdere gastmoeders gehad (en vaders) zowel in Kefalonia, Athene en Nederland. Allemaal hebben ze mij verzorgd en gezorgd dat ik van een straathondje een echte huisvriend kon zijn, met een eigen gezin, een warme mand, liefde, veiligheid en altijd een gevuld buikje.

Speciale dank aan gastmama Nina (gastouders voor DRG) waar ik verbleef voordat ik definitief werd geadopteerd. 
Nog steeds krijgen mijn baasjes zoveel goede raad en hier zijn ze heel blij mee!
En kijk eens wat een grote jongen ik al word!

Dankjewel voor je goede zorgen en dat je mij en andere vriendjes uit Griekenland een fijne start geeft zodat we bij onze baasjes goed voorbereid zijn op het huiselijke leven en voor de nazorg die je geeft. Ik vind jou heel lief!

Pootje en veel likjes van Jim xxxxxx