zondag 11 mei 2014

Nieuwe foto's van mijn redding op Kefalonia








HIER heb je al kunnen lezen over mijn redding op Kefalonia waar ik en mijn zusje als klein pupje zwervend werden aangetroffen zonder moeder en andere broertjes/zusjes.
Nu zijn er nieuwe foto's en informatie gevonden dus hoog tijd om dit even op mijn blogje te laten zien en het andere bericht bij te werken.
Je ziet mij met mijn zusje Nera, ik ben het bruin/zwarte hondje, mijn zusje is zwarter. Wat zijn we daar nog klein he. En we waren zo blij met het eten. We waren ook helemaal niet bang voor mensen!
We zijn gered door George Drakopoulos en Peter Lee en daarna verbleven we bij Olga Durban tot we naar Athene naar Linda van der Riet konden. En vanaf daar met andere pupjes met het vliegtuig naar Nederland!
Zoveel mensen die ons goed gezind waren. Wat een geluksvogels zijn wij!!