maandag 12 mei 2014

30 april + 7 mei ; school les 2 + 3


Verslagje van les 2 en les 3

Voor de les begon om 19:00 uur waren we lekker vroeg want het baasje was eerder thuis van zijn werk. Dan kan ik loslopen in de hondenspeeltuin waar de lessen worden gegeven en mijn baasjes vonden het maar eng in het begin want ik loop dan tussen andere hondjes maar kijk eens hoe goed ik het doe!! Ik heb zoveel plezier!! 

Ik speel graag met andere honden en wat een heerlijk gevoel, lekker los en ik kan heel hard rennen!
De andere honden vinden mij ook heel leuk want ik heb een half uur lekker gerend en met ze gespeeld en gek gedaan! En mijn baasjes waren hier ook heel blij mee natuurlijk, volgende keer proberen we weer of we er vroeger kunnen zijn, jippie!

  

Toen was de pret voorbij...nou ja voorbij...de lessen zijn altijd erg leuk want dan krijg ik veel brokjes mmmmmm lekkerrrrr



Hier kruip ik in een tunnel! De juffrouw maakt mijn riempje even los, laat mij erin en het baasje roept "hierr" aan de andere kant en wacht op mij met een stuk worst! Nou dat is niet moeilijk, ik kom eraaaaan woeffff !!!

  


Hier gingen we oefenen of ik netjes kan blijven staan als er andere hondjes om mij heen wandelen en ook ik moest wandelen, ik bleef netjes bij mijn baasjes lopen en was niet afgeleid door de andere hondjes. Tja die brokjes doen echt wonderen voor mij!

Het was leuk!! Woefff!