zaterdag 24 mei 2014

Weer even een update

Hier weer eens een berichtje van mij, het is alweer een tijdje geleden!
Maar ik heb mij niet verveeld en mijn baasjes ook niet, ze hebben het druk met mij gehad!
Op deze foto zie je dat ik dikke pret heb in het zand want in onze straat werden drempels gebouwd.
Voor mij leuk want zo kon ik lekker het zand dat de stratenmakers glad hadden gemaakt omwoelen!
Voor mij lijkt het gewoon op het strand want zand is zand.

Ik heb weer last van mijn buik gehad, mijn poepjes waren niet zo goed zeiden mijn baasjes.
Zelf werd ik ook moe van al dat gerommel in mijn buik en de dunne poep en ik heb opnieuw tabletjes gekregen. Deze zijn nu eindelijk op en het lijkt nu beter te gaan. Ik hoop dat het zo blijft!
De dokter zei dat ik beter even geen rauw vlees moet eten dus ik ben weer op de brokjes. 
Dat is weer even wennen na een paar dagen heerlijke kipfilet en rijst en bouillon, wat een feest was dat!
Afwachten hoe het nu verder gaat.

Ik loop nu een stuk beter mee want weet je nog dat ik het zo leuk vond om steeds overal stil te staan en zelfs te gaan liggen? Mijn baasjes vonden dat vervelend en zij wisten niet wat eraan te doen. Na wat goede tips van gastmama Nina loop ik nu gewoon mee dus dat spelletje lukt niet meer.
Maar ik heb wel weer nieuwe ondeugende streken hoor! Zo blijf ik ze verrassen en wordt het nooit saai met mij.

Gastmama Nina is ook op bezoek geweest en dat vond ik en mijn baasjes erg leuk! Ze heeft ook goede adviezen gegeven. Voor mij niet interessant, ik hou alleen van de aandacht die ik krijg maar mijn gezinnetje is er blij mee. Dankjewel Nina en en kom gerust eens op bezoek met Peter!
Dan kan hij mijn zwembad zien. 

Ik heb een schelp en als het warm is dan gaat daar een laagje water in. Meer als pootje baden doe ik niet want water vind ik nog een beetje eng. Met de buikprobleempjes hebben mijn baasjes mij geprobeerd te douchen en dat liet ik echt niet toe. Zo'n rare regen uit een zilver monster. Meer als mijn pootjes hebben ze niet nat kunnen maken. En zelf waren ze wel drijfnat en die rare kamer die ze badkamer noemen ook. Dat was dus geen succes!

Wat ik wel leuk vind is grassprieten, brokjes en balletjes uit het water halen.
Maar de tuin ontdekken vanuit mijn schelp vind ik ook erg leuk, vooral die kleine beestjes op de grond die ze mieren noemen! Hommels en spinnen vind ik ook helemaal super!









Ik ben ook met de bus mee geweest, een héle grote auto dus, hier zie je mij netjes zitten. Ik vond dat wel vreemd hoor maar het was rustig in de bus en met stukjes worst wilde ik wel blijven zitten en vond ik het niet vervelend. We zijn toen naar een parkje en een grote dierenwinkel geweest, dat was echt leuk!


Op de terugweg begon het hard te regenen. Maar ik heb daar geen probleem mee, er zijn zoveel spannende en leuke afleidingen buiten.


Hier had ik er wel genoeg van, er kwamen zelfs witte balletjes die hagel heten uit de lucht. Ik ben toch niet zo blij met zoveel nattigheid. Dit noemen ze nou hondenweer maar dat is niet mijn favoriete weer. Dat kun je ook goed aan mijn ogen zien he? Ik wil naar huis woefff!
Ik kan heel zielig kijken en mensenharten laten smelten met mijn mooie ogen zeggen mijn baasjes!