zaterdag 24 mei 2014

mei 2014 ; strand 's Gravenzande


We zijn op het strand geweest in 's Gravenzande en dat was heerlijk. Daar waren zoutige wolken op het harde zand en dat vond ik superleuk! Heerlijk gerend, gespeeld en gegraven. Mijn baasjes renden soms een beetje het water in maar daar begin ik dus niet aan, laten ze dat balletje maar lekker zelf halen.
Als het water op het zand stroomde dan rende ik lekker weg. Door de zout wolkjes lijkt het toch net alsof ik door het water ren Woefff!








Wat heb ik genoten!! 

Ergens heel ver achter deze zee is mijn eiland waar ik ben geboren...

Lieve vriendjes op Kefalonia en andere delen in de wereld, hou vol en misschien worden jullie ook geadopteerd zodat je altijd een gevuld buikje hebt en een huis met mensen die veel van je houden!

Jim xxx