zaterdag 3 mei 2014

3 mei ; spelen met de dogworker

Mijn baasjes hebben zó'n leuk spelletje voor mij gekocht! Een dogworker. Het kan makkelijk en moeilijk en omdat ik kleine brokjes in passen heb ik natuurlijk het liefste eerst de makkelijke! Dan kan ik de brokjes snel vinden. Met mijn pootje kan ik de schijf ronddraaien en dan kan ik de brokjes vinden.

Er zijn ook houten bekers bij waar je brokjes onder kan verstoppen maar dat snap ik nog niet goed, ik wil steeds weglopen met de houten bekers als ik het brokje heb opgegeten. Ik snap nog niet dan ik dan verder kan zoeken onder de andere bekertjes.
Dus eerst maar met de draaischijf en ik heb dit al 1x gespeeld en toen het op een andere dag opnieuw gepakt werd, was ik zó blij, ik wist nog precies hoe het ging. Ik ben een heel slim hondje!


Soms spelen we ook met andere, witte bekertjes. Dan zet mijn baasje er 3 neer en onder 1 zit dan een brokje. Ik ben een beetje lui en ga er dan bij liggen. En dat laat ik mijn baasjes de bekertjes optillen haha

Oja, ik heb ook een bal met een schuifje, dan zit er een gat in. Daar kunnen ook brokjes in. En die bol rol ik dan in de gang door steeds met mijn poot te duwen! En dan komen er steeds brokjes uit. Leuk hoor al die spelletjes met wat lekkers erin! Ik hou erg veel van lekkers!!