dinsdag 10 juni 2014

8 juni 2014 - strand 's Gravenzande


Met Pinksteren zijn we 's avonds naar het strand geweest. Voor het eerst mocht ik los want ik speelde daar zo leuk met een hondenvriend en die luisterde erg goed naar zijn baasje. Die lange lijn zat mij zo in de weg dat mijn baasjes besloten mij ook even los te laten. Het was erg rustig op het strand. Dat vonden ze natuurlijk erg spannend want ze zijn bang dat ik weg loop maar dat was ik niet van plan. Ik vond het súper met mijn hondenvriendje! 

Kijk mij maar eens heerlijk rennen! 

Helaas ben ik 's avonds erg ziek geworden want ik had veel zand en schelpen gegeten en zeewater uit kleine poeltjes geslurpt. Nadat ik bij de auto vers water heb gedronken en veel gras ben gaan eten heb ik alles eruit heb gegooid en ook mijn darmen waren ziek. Onderweg naar huis zijn we veel gestopt want steeds voelde ik mij ziek.

Thuis ben ik na een hapje rijst onder mijn dekentje gaan slapen. Wat was ik moé! Mijn baasje heeft bij mij op de bank geslapen omdat ze zo bezorgd waren maar 's morgens was ik al bijna weer beter. 
Zeker na een dagje kip met rijst! Dat vind ik zo lekker!


Mijn baasje houdt alles in de gaten maar ik niet, ik wil alleen maar spelen!




Er kwam nog een 3e hondenvriendje kijken!


Even een zandkasteeltje onderzoeken


Mijn hondenvriendje ging hier weg en dat vond ik niet leuk

Ze roepen mij en ik hoor ze wel maar wil nog niet terug

Ik heb me heerlijk uitgeleefd! 




De volgende keer mag ik geen zand en schelpen meer eten en zeewater drinken.
Misschien omdat ik nu los liep heb ik daarom allerlei gekke dingen gedaan.
De vorige keer was ik niet ziek van het strand! Volgende keer wil ik weer hoor!