maandag 9 juni 2014

Nieuwe foto's opvang Kefalonia !!


 Nieuwe foto's ontvangen van mijn opvangmoeder Olga Durban in Kefalonia toen ik nog bij haar was!!

Superbedankt mama Olga!!! xxx
 
Hier zie je mij met de andere kleine pupjes die zijn gevonden. Ze zijn kleiner als ik en ik paste heel goed op ze. Het linker pupje met de lichte kleur is Attis. Hij was mijn allerbeste vriendje.Ik was zelf nog een pup maar mijn gastmoeder zei dat ik als een papa op de kleintjes paste. Goed van mij he?
Dit zijn niet alle pupjes. Er waren er nog meer. En ik was samen met mijn zusje Nera.




 Met mijn mooie wijze lichte ogen zag ik dat ik in goede handen was!


Links mijn zusje Nera die ook een gezin heeft gevonden.
Met z'n tweetjes zijn we zwervend gevonden. Ik hoop haar nog eens te zien!
Mijn gastmoeder zei dat we onafscheidelijk waren.


Dit zijn George en mevrouw Adriani. George heeft ons gered en mevrouw Adriani heeft gastmoeder Olga geholpen met de verzorging van ons. Wat ben ik alle mensen dankbaar! En mijn baasjes ook want anders hadden ze mij nu niet gehad!


Wachtend op een nieuw leven! Wat een geluksvogels zijn wij! 

Wil je meer lezen over mijn herkomst?