dinsdag 13 januari 2015

Een pakketje voor mij !!


Ik heb een pakketje ontvangen! Mijn naam stond erop: Jim Mastwijk en ik mocht het dus zelf openmaken. Eigenlijk wil ik altijd alle pakketjes openmaken, ook die niet voor mij zijn maar deze keer mocht ik echt mijn gang gaan. Het is van iemand die zich tante Anna noemt omdat ze mede ervoor gezorgd heeft dat ik in Nederland mijn geluk kon zoeken.

Ik kauw heel graag en ook heel veel, geen speelgoed is veilig voor mij. Ik heb zelfs 2 hele grote hertengeweien opgegeten. Dat is een eitje voor mij, in 10 dagen is zo'n gewei op. Het vrouwtje maakte zich grote zorgen om mijn tanden dus dat krijg ik niet meer. Andere honden doen daar wel 3 maanden mee zei ze. Nou ik niet!!
Het vloerkleed en kussenslopen inclusief de ritsen vind ik ook lekker het vrouwtje is daar niet blij mee.
Tante Anna had een goed idee: een blok wortelhout! Dat krijgen haar honden ook, het komt van mediterraanse bomen, splintert niet en het houd me lekker bezig. Maar er zat nog meer in die doos, kijk maar!


Er lag ook een zakje in met heerlijke kipsnacks! En een heleboel losse kauwstokjes, daar greep ik er meteen eentje van. En wilde gelijk erna een tweede eten maar dat mocht niet. Oké dan eerst eens die grote homp hout onderzoeken. Het vrouwtje kreeg de tip om het even buiten in de regen te leggen als ik het niet lekker zou vinden. Nou dat zijn zorgen om niets want ik vind álles lekker!!



























                     

Wat een gaaf blok zeg!! Hmm het smaakt en ruikt lekker! En het past ook nog in mijn kaken dus ik sleep het overal mee naar toe en gooi ermee vanaf de bank! Dit is echt top!


Die tante Anna had ook nog een tip gegeven dat mijn vrouwtje een kip moest kopen. Zij heeft zelf veel honden en 1 hond heet Zeus. Hij is ook gered uit Griekenland en heeft veel doorstaan. Zeus behandelt zijn kipjes (hij heeft er meer dan 1) als zijn kindjes zei tante Anna. De kippen gaan zelfs mee naar buiten met spelen. Ik heb niet zulke vadergevoelens denk ik want ik wil die kip het liefste opeten. Stiekum heb ik al wat tenen en hanekammen afgeknabbeld... Ik eet dat ook op en dat mag dus niet! Het is slecht voor mijn buik maar ik kan er ook niets aan doen dat ik álles lekker vind. Als het vrouwtje kijkt en Nee! zegt, dan ga ik snel likjes geven op de kip. Zo denkt ze dat ik toch heel lief ben voor die kip haha

Zeus met één van zijn geliefde kippenkindjes

De kip wordt voortaan alleen tijdens spelen gebruikt, ik mag er niet meer stiekem aan eten.
Al ben ik niet zo lief voor die kip, toch hou ik van kip! Gelukkig krijg ik wel gedroogde echte kippenpoten en andere kipsnacks!

Bedankt tante Anna voor die gouden tip van het hout en alle lekkere verrassingen die je in het pakket erbij hebt gedaan voor mij! En veel pootjes aan Zeus en zijn vrienden, ik hoop ze nog eens echt te ontmoeten. 

Zeus z'n familie!


Ik ben bijna jaloers op jouw leuke familie Zeus!! Wat een leuke maatjes heb jij!!

Jim xxx