woensdag 14 januari 2015

Geslaagd voor de vervolgcursus gehoorzaamheid


Na mijn basisdiploma heb ik nu ook mijn vervolg diploma gehaald!! Wat goed van mij hé? Dit examen was wel moeilijk hoor want er zaten geen worstjes in de hand van het vrouwtje, dat mocht niet.

Soms was ik Jantje van de klas met mijn grappen en grollen en ik ben zelfs een keer in de puppyhoek gezet! Dat was voor mij geen straf want die pups hebben juist súper leuk speelgoed haha Weinig effect dus.
Het proefexamen vorige week heb ik zelfs verknald want ik vond het veel leuker om lekker te dollen met een andere grapjas die zoals ik ook van geintjes houd en lekker gek ging doen. Maar bij dit examen wilde ik toch wel even mijn beste beentje voorzetten en laten zien dat ik mijn huiswerk kende! Tenslotte ben ik een héle slimme hond voor wie alles een appel en eitje is. En nu heb ik mijn diploma! Wat heb ik daar gelachen zeg en veel plezier gehad met mijn vrouwtje. Stiekem moest ze ook lachen om mijn ondeugende streken. Want je bent tenslotte maar één keer jong in je leven!

Het baasje heeft wat foto's gemaakt maar wel op afstand want hij mocht mijn concentratie natuurlijk niet verstoren. Als ik mijn vrienden buiten tegenkom dan ga ik natuurlijk even flink opscheppen dat ik weer een diploma op zak heb!

De avond van het examen hadden we wel even pech hoor! We stonden in de file, ik werd misselijk in de auto en dat kwam eruit nét voordat we parkeerden en toen we aankwamen ook nog even wat darmkrampen. Maar we waren gelukkig toch op tijd en ik heb een spéctaculaire show weggegeven en laten zien dat ik alles kan wat ze van mij vragen als ik wil en zin heb!